יום חמישי, 12 בפברואר 2009

סרט תדמית | מצגות עסקיות

כיצד מפתיעים באמצעות סרטי תדמית? ובכן, לכל יועץ שיווק יש דרך משלו. אין דרך אחת להפתיע, מה עוד שכל חברה פונה לקהל אחר, ולכן אין טעם לדבר על הפתעה אחת, מנצחת. אך החוכמה היא ללמוד מאחרים, מהישגים וטעויות של אחרים, להיות יצירתיים, בעלי חזון ודמיון, לנסות כל הזמן לאתגר את הלקוח וחשוב מכך, לאתגר את עולם סרטי תדמית. כך יוצרים רף חדש, כך הופכים את הסרט שלכם למקורי.

אחד הדברים החשובים, הן בסרטי תדמית והן בשיווק בכלל הוא לחדש כל הזמן. סרט תדמית שנשאר אותו הדבר, ימכור לטווח קצר, אך בטווח הארוך כבר לא ירגש איש. לכן חשוב לשנות כל מספר שבועות את הסרט, לחדש אותו, לרענן אותו, ובכך להפתיע את הקהל.
זה לא מדע מדויק, זאת לא תורה סדורה, אך זה בהחלט הסבר התחלתי, כיצד משווקים בצורה חכמה.

תגובה 1: